عمومی

عکس پروفایل غمگین تنهایی، عکس پروفایل غمگین جدایی، عکس پروفایل غمگین عاشقانه

عکس پروفایل غمگین

120 عکس پروفایل غمگین پسرانه و دخترانه خفن جدید 97 2018 با نوشته، عکس نوشته غمگین جدید، عکس های غمگین تنهایی ، عکس عاشقانه غمگین ، عکس های غمگین جدایی برای پروفایل

 

عکس غمگین برای پروفایل

در این بخش از مطالب نیک استار صدوبیست عکس از جدیدترین عکس پروفایل غمگین دخترانه و پسرانه سال 2018 97 را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم.

 

عکس های غمگین تنهایی

بی معرفت عالم میشم

ولی نمیذارم کسی بهم بگه آویزون


زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین 2018

عکس عاشقانه غمگین

از زندگی کسی حذف شدم;

که برای داشتنش

خیلی ها را

از زندگی ام حذف کرده بودم …

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل جدید

عکس های غمگین

من به این خوشم که دلم به هیچ چیز خوش نیست

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین 97

عکس در مورد خدا

آخرش خودتی و خدات ، همه میرن جز اون بالا سری

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی 2018

عکس عاشقانه غمگین

دوره عشق رو خط کشیدم

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین 2018

تصاویر عاشقانه غمگین

عشقاحساسعاطفه … همه رو قیچی کردم!

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل خاص

عکس های غمگین

بزرگ شدن آرزوای بود که به امتحانش نمی ارزید

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین جدید

عکس های غمگین تنهایی

ای دل تنها چیه چشم انتظاری؟

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی سال 97 2018

عکس های غمگین جدایی

تا کجا می خوای به این فاصله مجبورم کنی

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین سال 2018 97

عکسهای غمگین عاشقانه

رویاهام میمیره نرو

زیبا کننده پست

تصاویر عاشقانه غمگین جدید 2018 97

عکس پروفایل دخترونه غمگین

شاید منو دیوونه کردی که عاشق این حال و روزم

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین 2018

عکس غمگین برای پروفایل

اصلا برود ایدز بگیرد، به درک… من را بگذارید بمیرد، به درک

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل 97

عکس های عاشقانه غمگین

عشقِ داغِ من ، عشقِ ماهِ من ، اشتباهِ من ، اتفاقِ من ، یه علافه تو ، یه علاقه من

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین 97

عکس عاشقانه غمگین

کاش در این شهر دکتری پیدا میشد و تو را برایم تجویز میکرد

تا باورت شود حال من، فقط باتو خوب می شود

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی 2018

عکس نوشته های دلتنگی

دلم واسِ حسّایی که وقتی باهاش بودم داشتم، تنگ شده …

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین 97

عکس های غمگین تنهایی

خدا برایم کافیست!

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل 2018

عکس غمگین برای پروفایل

سال هاست تشنه ی یک صحبت طولانی ام

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین جدید

عکس های غمگین جدایی

مثل شیشه شدم، راحت میشکنم

اما بد میبرم کسی که قلبمو بشکنه

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی برای پروفایل

تصاویر عاشقانه غمگین

هیچکس بعد هیچکس نمرده ولی …

خیلیا بعد خیلیا زندگی نکردن

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین برای پروفایل

عکس نوشته غمگین

من دلم گرم تو بود ، تو سرت گرم دلم …

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین

عکس های غمگین جدایی

بی تو تنهام، دلگیر شده دنیام، واسه دیدنت میام من، باشی اونور ابرام

باورم شد، رفتی تنهام گذاشتی، گفتی دوسم نداشتی، منه ساده باورم شد

گفتی کسی جز من نداشتی

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل

پروفایل غمگین

یک مرده درد زخم را حس میکند؟! نه!

دیگه مرا هرچه برنجانی مهم نیست …

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین

عکس های غمگین تنهایی

سخته یهو تنهاشی …

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی

عکس عاشقانه غمگین

بدون تو شب ها، همه اون راه هارو تنهایی قدم میزنم …

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین

تصاویر عاشقانه غمگین

وقتی سرگرمیت بودم زندگیم بودی …

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین

پروفایل غمگین پسرانه

بی معرفت تر از خودم ندیدم و شرمندم

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل

عکس های غمگین تنهایی

تنها موندی خودت و دلت

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین

عکس های عاشقانه غمگین

تو رفته ای ، تو رفته ای ولی، یادت پابرجاست هنوز

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی

عکس های غمگین با متن

خوب نیستم ، مرسی که حالمو نمی پرسی …

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین

عکس های غمگین جدایی

جلوی کوه داد بزنی محبت، بر میگردد محبت

تو از سنگ هم کمتری

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل

عکس نوشته غمگین تنهایی

منو تنهایی دیگه بهم عادت کردیم

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین

عکس پروفایل غمگین

این زندگی خلی وقته واسم جهنم شده

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی

عکس پروفایل غمگین

رفتم و میرم باز، هرچند خسته و داغون شده پام …

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین

عکس پروفایل غمگین

نمیدونم چشم شده… ولی اصلا خوب نیستم

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین

عکس پروفایل غمگین

غصه نخور درست میشه… درست نشد تموم که میشه!

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل

عکس های غمگین جدایی

رفت و اعتماد منم با خودش برد

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین

عکس غمگین جدایی

شاید اونجوری که میخواست نبودم

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی

عکس غمگین جدایی

رفت چون دوسش داشتم

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین

عکسهای غمگین متن دار

کیا دلهای رنگی دارن اما واسه بقیه مثل ته سیگارن؟

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل

عکس پروفایل غمگین

بزار بگن سنگدل بود ولی جای این سنگ یه روزی دل بود

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین

عکس عاشقانه غمگین

من همیشه عشق دوم بودم

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی

عکس های غمگین جدایی

میگویند خوش به حالت! از وقتی رفته خم به ابرو نیاوردی…

نمیدانند بعضی از دردها کمر خم میکند نه ابرو

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین

عکسهای غمگین عاشقانه

فراموش کردن کسی که دوسش داری مثل به یاد آوردن کسی میمونه که هیچوقت ندیدیش …

زیبا کننده پست

عکس پروفایل دخترونه غمگین

عکس های غمگین برای پروفایل

متنفرم از شبهایی که خودمم نمیدونم چمه، مثل امشب

زیبا کننده پست

تصاویر عاشقانه غمگین

عکس نوشته غمگین

بعضی وقتا باید خیلی جدی گفت: فدا سرم

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین

عکس نوشته های دلتنگی

درد یعنی دلم براش خیلی تنگ شده

اما هیچ غلطی نمیتونم بکنم

زیبا کننده پست

تصاویر عاشقانه غمگین

عکس دل شکسته با متن

غصه نخور دلم… اونیکه تورو شکسته خدا جوابشو پس میده!

زیبا کننده پست

عکس های غمگین جدایی

عکس پروفایل شکست عشقی

هردو سیگاری شدیم، من بهمن میکشم قلبم تیر

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین

عکس های جدایی عاشقانه

فهمیدم عشق یعنی نرسیدن

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل

عکس نوشته خدا

خدایا از دنیات متنفرم… میشه تموم شه؟

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین

عکسهای غمگین عاشقانه

عیبی نداره بی تو میمونم اما نمیشه…

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی

عکس نوشته زندگی

به نظرم زیاد زندگی کردم

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین

عکس پروفایل غمگین

این روزا تنها حسم بی حسیه

زیبا کننده پست

عکس غمگین پسرانه

عکس های غمگین تنهایی

بیدارمو خواب میبینم، حالم ازین بدترم میشه

زیبا کننده پست

تصاویر عاشقانه غمگین

عکسهای غمگین عاشقانه

جنونی جز جنون عشق با من نیست تنم سرد است درون گودی چشمم جهان خون است

زیبا کننده پست

عکس های غمگین جدایی

عکس نوشته زندگی

سخته زندگیت … تو زندگیت نباشه

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین

تصاویر عاشقانه غمگین

تموم شهر خوابیدن من از فکر تو بیدارم

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین

عکس های غمگین جدایی

از آن روزی که رفته ای کارت شارژها را سیگار می خرم

و با خیابان ها حرف می زنم!

همین طوری پیش برود گوشی را هم باید بفروشم کفش بخرم …

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل

عکس نوشته غمگین

خسته ام

خسته از دلداری های مجازی

دلم شانه های واقعی میخواهد

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین

عکس های غمگین برای پروفایل

همیشه آنلاین ترین ها تنهاترینند

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی

عکس های غمگین تنهایی

کجایی بیا خیلی تنهام… کجایی که تاریکه دنیام

برات می نویسم یه نامه، کجایی غم تو چشامه

زیبا کننده پست

عکس های غمگین جدایی

عکس نوشته غمگین تنهایی

تنهام با خودم یه عمر، ولی سخت میشه عادت کرد

نمیشه رفته باشی تو، نمیشه اینو باور کرد

زیبا کننده پست

عکس پروفایل دخترونه غمگین

عکس پروفایل غمگین

نشستم یه گوشه کلاً بی حس

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین

عکس پروفایل غمگین

خیلی دلم گرفته از خیلی ها

زیبا کننده پست

عکس پروفایل دخترونه غمگین

عکس های غمگین تنهایی برای پروفایل

من به تنهایی عادت دارم… به اینکه واسه هیچکس مهم نباشم

زیبا کننده پست

عکس غمگین پسرانه

عکس نوشته غمگین برای پروفایل

کم آوردم زیاد

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین جدید

عکس نوشته خدا

خدایا امشب این می را حلالم کن

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین

عکس پروفایل پسرانه غمگین

تا حال مرا دیدند … سیگار تعارف شد

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل

عکس پروفایل غمگین دخترانه

این روزا روزای دلچسبی نیست… بعضی روزا رو فقط باید مُرد!

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین

عکس دل شکسته با متن

شب آغاز هجرت تو ، شب در خود شکستنم بود

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی

عکس غمگین عاشقانه

آلزایمر می تواند بهترین بیماری جهان باشد تا هر ثانیه یادم نیوفتد که نیستی

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین

عکس نوشته زندگی

وقتی زندگی جهنمه خودکشی بهشته

زیبا کننده پست

عکس های غمگین جدایی

عکس های عاشقانه غمگین جدایی

یه روز حسرت میخوری میای سر قبرم زار زار گریه میکنی

اونوقت قدر منو میفهمی… قدر گریه هامو… قدر نگرانی هام… قدر همه چی

زیبا کننده پست

عکس غمگین پسرانه

عکس پروفایل غمگین پسرانه

بعضی وقتا جوری خودکشی میکنی که فقط جسمت سالم بمونه …

زیبا کننده پست

عکس پروفایل پسرانه غمگین

عکس غمگین پسرانه

تو زندگی خودتو با من مقایسه نکن

تو چی میدونی من چی کشیدم

زیبا کننده پست

عکس های غمگین جدایی

عکس غمگین جدایی دخترانه

یه وقتایی باید بری تا ببینی نبودنت برای کی مهمه … اصن مهمه؟؟؟

زیبا کننده پست

عکس پروفایل دخترونه غمگین

عکس غمگین عاشقانه

حسودیم میشه به باد، که هرجا بخواد عطرتو میبره!

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین

عکس های غمگین جدایی

رفت؟! به درک

خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل

عکس پروفایل غمگین

چرا هیچ کس دوسم نداره …

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین

عکس های غمگین برای پروفایل

بدتر از رفتن گندی ست که انسان ها به باور یکدیگر می زنند…

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی

عکس نوشته های دلتنگی

دلتنگ که باشی

از آسمون سنگم بباره بازم جاش خالیه… بارون که جای خودشو داره…

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین

عکس غمگین برای پروفایل

زخمام که خوب شد… خیلیارو زخمی میکنم

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین جدید

عکس غمگین برای پروفایل

مرگ آرامش منه

زیبا کننده پست

عکس غمگین پسرانه

عکس پروفایل غمگین پسرانه و دخترانه

بالاتر از سیاهی ، رنگ این روزای منه …

زیبا کننده پست

عکس پروفایل دخترونه غمگین

عکس پروفایل دخترونه غمگین

گاهی مقصر، خود ما هستیم… عشق را به کسانی ارزانی میکنیم

که; از زندگی جز آب و علف روزانه نه می فهمند، نه می خواهند…

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین

عکس پروفایل دخترونه غمگین

دیگه معذرت نخواه … تو طعم لبخند رو از من گرفتی

زیبا کننده پست

عکس پروفایل پسرانه غمگین

عکس پروفایل دخترونه غمگین

دقیقه های آخره، میری واسه همیشه، منم همون که، عشق تو تموم زندگیشه!

همون که دلخوشی نداره، بعد تو تموم میشه، کی مثه تو میشه؟

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین

عکس های غمگین با متن

افسردگی حال بدی داره… حالم خرابه مثل دیوونه

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل

عکس غمگین پسرانه

من از این حالم به مردم دروغهای خوبی میگویم

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین

عکس های غمگین جدایی

دلم بشکنه حرفی نیست

فقط کاش لایقت باشه میرم از قلب تو بیرون که عشقش تو دلت جاشه…

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی

عکسهای غمگین عاشقانه

کسی که تصمیم گرفته بره حتی اگه هم نره دیگه پیشت نیست

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین جدید

عکس پروفایل غمگین

داغونم

زیبا کننده پست

عکس های غمگین با متن

عکس پروفایل دخترونه غمگین

دلم خواب میخواهد

آنقدر عمیق که صبح عکسم را قاب کنند

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین

عکس های غمگین جدایی

این همه شب، من فقط یک شبش را می خواهم

شبی که تو در آغوشم به خواب بروی و من تا صبح غرق تو باشم

نگاهت کنم… نوازشت کنم… قول میدهم زیاد شیطنت نکنم

تو فقط بیا

زیبا کننده پست

عکس پروفایل پسرانه غمگین

عکس دل شکسته با متن

سکوت کردم غرورم نشکنه، غرورم نشکست اما دلم نابود شد

زیبا کننده پست

عکسهای غمگین متن دار

تصاویر عاشقانه غمگین

ما آدما وقتی عاشق میشیم

به جای اینکه از بودن با عشقمون لذت ببریم…!

ترس از نبودنش داغونمون میکنه، شکاکمون میکنه

بدخلقی میکنیم، دعوا میکنیم، بی احترامی میکنیم، قهر میکنیم

و سرد و سردتر میشیم، اینا همش بخاطر ترس از دست دادنه

کاش تضمینی برای این نرفتن بود…!

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین

عکس های غمگین جدایی

شاید قسمت اینه که نه من مال کسی باشم و نه کسی مال من

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل

عکس پروفایل غمگین پسرانه

آخ دلم

هیشکی کنارت نیست… سرکن با خودت

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین

عکس نوشته های دلتنگی

دلم عمیقا واسه تو تنگ شده… عشق شاید بازم یه کاری کنه، عشق باید بازم یه کاری کنه…

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی

عکس نوشته غمگین پسرانه و دخترانه

من دیگه مَنِ سابق نیستم…

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین جدید

عکس نوشته غمگین دخترانه و پسرانه

میخوام تموم کنم این لعنتیُ

زیبا کننده پست

عکس های غمگین با متن

پروفایل غمگین برای دوستان

 

کجان اون دوستایی که سر صف پاهامون رو 180 درجه باز میکردیم تا واسشون جا بگیریم.

زیبا کننده پست

عکسهای غمگین متن دار

عکس های غمگین تنهایی

از تشییع جنازه می آیم!

دلم را با تمام آرزوهایم زنده به گور کردم…

زیبا کننده پست

عکس عاشقانه غمگین

عکس های غمگین جدایی

میگفت برات میمیرم

راست میگفت، دیگه برام مُرد

زیبا کننده پست

عکس پروفایل پسرانه غمگین

عکس نوشته خدایا کمکم کن

خدایا خیلی دلم گرفته

این روزا خیلی گناه میکنم… خیلی

بدتر از همه اینکه تو به خاطر من کسی رو که شیش هزار سال عبادت کرد

رو از بهشت خودت روندی و شد شیطون حالا من موندمو یه کوه از گناه که واسم عادی شده

خدایا فقط تورو دارم و تنها پنهاهم تویی

هیچوقت تنهام نذار

زیبا کننده پست

عکسهای غمگین متن دار

عکس های عاشقانه غمگین جدایی

پایان این رابطه غمگین بود

ما اشتباهی آرزو کردیم

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین

عکسهای عاشقانه غمگین تنهایی

همه چیز را می شود حاشا کرد

جز عطری که او بر تمام زندگی ات جا گذاشته…

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل

عکس پروفایل غمگین دخترونه

با همه صمیمی نیستم، تو بذار پای غرورم، من میذارم پای شعورم

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین

عکس غمگین جدایی

من دل داشتم برای همین بود باختم

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی

عکس پروفایل غمگین برای دختر پسر

تا زمانی که بد نشی، نمیفهمن چقدر خوب بودی

زیبا کننده پست

عکسهای غمگین متن دار

عکس های غمگین با نوشته برای پروفایل

اینکه آدمها

همیشه شبیه حرفهاشون نیستن حرفی نیست، ولی کاش حداقل شبیه دروغاشون بودن 🙂

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین

عکس نوشته های دلتنگی

لعنت به دهانی که بی موقع باز شود و دلی که بی موقع تنگ شود

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل

عکس های غمگین جدایی

ترجیح میدم درکم نکنن و تنها بمونم

تا اینکه بخوام زندگیمو برای کسی تعریف کنم

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین

عکس نوشته های دلتنگی

دلتنگی زبون نفهم ترین حسه، حالا هی تو براش منطق بیار

زیبا کننده پست

عکس های غمگین تنهایی

عکس عاشقانه غمگین

آخه دِلِ مَن : چرا انقدر بهش وابسته شدی چرا؟ چرا؟

زیبا کننده پست

عکس نوشته غمگین

عکس نوشته غمگین برای پروفایل

آدم ها لالت می کنند… بعد هی می پرسند، چرا حرف نمیزنی؟؟؟

زیبا کننده پست

عکس پروفایل غمگین

عکس نوشته خدا

می پرم; دلهره کافیست خدایا تو ببخش، خودکشی دست خودم نیست خدایا تو ببخش

خودکشی، مرگ قشنگی که به آن دل بستم، دسته کم هر دو سه شب سیر به فکرش هستم

گاه و بیگاه پُر از پنجره های خطرم، به سَرم می زند این مرتبه حتما بپرم

زیبا کننده پست

عکس غمگین برای پروفایل

عکس غمگین برای پروفایل

حاجی بُردَن با باختش قشنگه

زیبا کننده پست

 

منبع : نیک استار

۹۷/۰۱/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
amir amirty

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی